Citaat:
Originally posted by klootzak
O, dus als meerdere het doen is het goed ?
kan mij het nou verotten of het in het verleden vaker is gedaan, ik kijk in het nu, ik leef in het nu, niet tachtig jaar terug.
En nee, ik ben niet voor terroristme of extremeische moslims, wel ben ik fel tegen onrecht en wraak.
dan mis je de essentie namelijk.
ik ben niet anti-amerika of bush maar zijn manier van handelen op het moment, vergelijk ik idd met hitler.
en als je zomaar in dit geval irak wil aanvallen zonder sterke bewijzen ben je idd een hitler achtige. die beschuldigde joden van rijkdommen stelen zonder bewijzen.
ik ben voor, veel zwaardere controles ook in zijn paleizen, als hij dat weigert, sta ik voor 100% achter die aanval.
Bush slaat een stap over, en wil nu al aanvallen.
Het was niet misschien, het was zeker
ze hadden alleen niet aan vliegtuigjes gedacht, omdat ze uitgingen van, in plaats van uitzoeken, van.
|
Het kan je niet verrotten of het in het verleden is gebeurd en je leeft nu en niet 80 jaar geleden???
heel vreemd dat je Bush dan vergelijkt met een persoon die zo'n ruim 60 jaar geleden leefde.....
Tuurlijk kan je je vraagtekens zetten bij een aanval op Irak maar dat is voor mij nog geen reden om hem te vergelijken met Hitler...
en achteraf praten dat Amerika de aanvallen had moeten zien aankomen vind ik vrij simpel, (ookal is er achteraf onderzoek naar gedaan wat de oa de FBI fout heeft gedaan). De FBI moet jaarlijks duizende organisatie en personen screenen en checken, omdat deze eventueel een bedreiging tegen het land kunnen zijn. Alle die organisaties en personenn hebben ook weer 1000 en 1 motieven om zicht tegen het land te keren. Als jij niet weet waar het directe gevaar van komt en (nog belangrijker) hoe dat er gaat komen, dan is het ook lastig om het te kunnen VOORkomen. En dan kan je achteraf altijd wel weer zeggen dat het anders had moeten gebeuren......