Enkele bericht bekijken
Oud 14 October 2002, 08:26   #44
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak

dan mis je de essentie namelijk.
ik ben niet anti-amerika of bush maar zijn manier van handelen op het moment, vergelijk ik idd met hitler.
en als je zomaar in dit geval irak wil aanvallen zonder sterke bewijzen ben je idd een hitler achtige. die beschuldigde joden van rijkdommen stelen zonder bewijzen.
ik ben voor, veel zwaardere controles ook in zijn paleizen, als hij dat weigert, sta ik voor 100% achter die aanval.
Bush slaat een stap over, en wil nu al aanvallen.
Ik denk niet dat je helemaal doorhebt wat Hitler allemaal op zijn geweten heeft, wat voor plannen hij had het andere bevolkingsgroepen, hoeveel miljoenen mensen hij de dood heeft ingejaagd. Omdat zomaar te vergelijken met een man die waarschijnlijk Irak wil gaan aanvallen (maar daarvoor nog steeds eerst overleg voert en probeert bondgenoten mee te krijgen en te overtuigen) vind ik belachelijk. Net wat Theo Tank al zegt: bij die dreigende oorlog kun je zeker je bedenkingen hebben, maar dat is nog geen reden om Bush te vergelijken met één van de meest wrede en slechtste dictators die de wereld ooit gekend heeft
  Met citaat antwoorden