Wow meis....ik wist toch wel dat er behoorlijk wat aan de hand was..maar ik wist niet dat je ZO boos was. En ik snap je wel ik snap je woede..want je woede is niet alleen om dit..maar gewoon om je hele leven
Meid je verdient het om ECHT gelukkig te worden. En dalijk met je huisje zal dat ook weer lukken. Je zult zien wie je vrienden zijn

. En tjah..helemaal contact verbreken lijkt me toch erg moeilijk maar als jijd enk dat dat het beste voor je is moet je het doen!
Wat je pa heeft gedaan is fout, ontzettend fout. Heb je nu ookal van meerdere kanten en instanties gehoord. Hij mag zig inderdaad geen vader meer noemen. Een vader hoort er voor je te zijn en je niet te behandelen als dit...ooit gehoord van geestelijke mishandeling? hij is een goed eind op weg.
Je brief is trouwens hard keihard maar het zal hopelijk wel zn ogen openen...en zo niet merkt hij de gevolgen dr zelf wel van
meis als het een keer niet gaat de deur staat hier altijd open voor je, dat heeft mn moeder zelf gezeht..mn ouders mogen je verschrikkelijk graag.
hoop dat je dr gebruik van zal maken

liefs mandy