Jongens, ff zonder WJD's, ik heb gister met RemCo gepraat en ik snap nu eindelijk waarom iedereen zat door te zagen en me steeds uit zat te lachen in dit topic. Omdat ik overal serieus op reageer en daardoor geërgerd was. OK, daar kan ik op in gaan. Maar ik wilde een discussie aan gaan en dan vind ik wel dat je dan serieus mot terug reageren. Maar goed, iedereen ligt dus in een deuk. Van de ene kant kan ik nu nog wel gaan uitflippen tegen degenen hier waarmee ik een discussie had maar van de andere kant wil ik dit alles vergeten en met een schone lei beginnen. Ik wil me best wel de komende tijd aanpassen aan jullie humor hierow en ook grappig proberen terug reageren, maar als me dat binnen een tijdje niet lukt, ben ik hier weg. Maar dat zien dan ook wel. En als jullie discussies aan willen gaan, kom dat maar doen op MSN. Voor mij hoeft het allemaal niet meer, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet meer WIL. In ieder geval hier niet meer. Laten we er gewoon een leuk topic van maken en nog een 20 pagina's (of meer

) er aan vast plakken. Inmiddels zie ik trouwens dat de luitjes vanmiddag een hele rapportage hierow hebben neergepleurd?

Nou jah... had het wel kunnen verw8en haha maar ik ben niet echt iemand die graag op de voorgrond wil staan, maar goed ik kan dit toch niet meer veranderen. Ik moest wel lachen bij al die reacties

Jaja, dat ben ik.