Onderwerp: Dierenrechten(?)
Enkele bericht bekijken
Oud 17 October 2002, 17:55   #24
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Mantra

Nonsens.
Allereerst was het meningsverschil hoofdzakelijk gebaseerd (1 s)op ethiek en ten tweede is smaak een weinig relevant argument, aangezien vleesvervangers in de meest uiteenlopende smaken te vinden zijn.
Zover ik weet is er geen vleesvervanger op de markt waarvan de smaak hetzelfde is als een frikadel, maar wel met de smaak van vis of kip. Uit nieuwsgierigheid: hoeveel vleesvervangers heb je al geprobeerd?
stuk of drie stukken troep. Mijn moeder neemt die shit wel eens mee en dan blijkt toch maar weer dat ik het niet te vreten vind...
Het blijkt dus toch dat smaak een goed argument is.

TRustfire: jij bent gewoon aan het herhalen wat erneri zei. Jij vindt het een overbodige luxe, ik niet. Tenzij ik het vanuit een ander standpunt bekijk, maar dan is zo goed als alles in luxe. DAt jij geen objectief standpunt kan innemen, dat bervordert de discussie niet echt...
Maar ik zal het nog maar een keer herhalen:
Het eten van vlees maakt het eten van andere alternatieven niet nodig..
Ook dat van het bapeln of een dier gelukkig was of niet, dat HERHAAL je gewoon...nergens voor nodig dacht ik zo.

*helpt veganspirit overeind*

Veganspirit:

Jij eet wel vleesvervangde zooi, alleen misschien niet bewust/er naar zoekend.....

Waar ik die kennis vandaan haal dat je voedingsstoffen nodig hebt? hmm biologie middelbare school op mavo/havo/vwo.
  Met citaat antwoorden