Enkele bericht bekijken
Oud 27 October 2002, 18:42   #34
DarkAngel
Looking at you

DarkAngel's Avatar

Standaard

Meneer de Vries(latijn) zei: "Ik zie jou wel zitten."
Een andere leerling zei: "Ze krijgt ook altijd van die enge mannen achter zich aan."

Meneer van Beek (Duits) zei: "Frans Bauer is zwak mannelijk."

Meneer Schenk (Grieks) zei: "Als je honderd meisjes hebt en 1 jongen, is het geslacht van de groep mannelijk."
Een leerling vroeg: "Dus als je mevrouw Overdijk (lerares nederlands + coördinatrice) tussen honderd meisjes zet is het geslacht ook mannelijk?"
Meneer Schenk antwoordde: "Je kunt ook even naar mevrouw Overdijk toe gaan, dan kunnen jullie samen haar geslacht onderzoeken."

Meneer Schenk vroeg: "Welke psychopaat heeft met zijn scraptische kleptomanische klauwen aan het klassenboek gezeten?"

Meneer Schenk probeerde uit te leggen: ".......(iets grieks) uit de slaaf. Niet wat jullie denken hoor. ik doe het met een pijl. Nou als voorbeeld dan. Niet dat er in de janus komt te staan dat ik het met een pijl doe. ...(iets grieks) uit het meisje. Eerst gaat het meisje naar binnen, dan ik en dan komen we samen de slaaf weer uit."
Later merkte hij op: "Goh ik heb het vandaag niet zo in voorbeelden."
Een leerling merkte later op: "Alles kits achter de rits?"

Meneer Sormani (nederlands en heeft My little pony's in zijn lokaal ) vroeg aan een leerling: "Wat ben je aan het doen?"
De leerling antwoorde: "Ik ben aan het tekenen."
Meneer Sormani vroeg: "Agossie, ben je in therapie? Ben je in de war geweest?"
Leerling antwoorde:"Ja"
Meneer Sormani vroeg: "Waar is je boek?"
Leering antwoorde: " Vergeten, ik was in de war."

Mevrouw van Diepenbrugge (engels) zei tegen een leerling die zijn huiswerk niet had gemaakt: "Wacht maar tot buiten de poorten, dan sloop ik je fiets en sloop ik jou!"

Meneer de Vries (Latijn) zei: "Ik wil jou naam niet meer hoeven noemen. Ke.....eh.....es"
de leerling vroeg: "Mag ik nu naar de wc?"
en meneer de Vries antwoorde: "Ja graag."

Meneer de Vries zei: "Silvia = Bos. Silvius = iemand die uit het bos komt, dus eigenlijk iemand uit de bosjes......He gat....."
later zei hij: "Vermaak jezelf zonder een ander te gebruiken!"

Laatst aangepast door DarkAngel : 27 October 2002 om 18:44
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden