28 October 2002, 22:35
|
|
Guest
|
Citaat:
Originally posted by koelkast
de moor dop tjoelkerd kreeg ook een normale respons die familie kotste en walgde van de daders die vader van een dader kwam zelfs toen nog op tv met de woorden dit is mijn zoon niet meer na al die problemen en ellende met dat jong nu dit het is mijn zoon niet meer.
een heel ander soort reactie
de moord op die jongen in vlaardingen was overigens nog een heel ander verhaal de jongen werdt niet zomaar in elkaar gemept en doodgeslagen de daders hadden hier een reden voor hij was namelijk anders dan anderen jawel hij was ook een scout voor sommige mensen reden genoeg....
NIEMAND heeft beweerd dat er alleen maar goede nederlanders zijn en ook NIEMAND heeft in de politiek er over gehad om mensen die het hier maken integregen en werk hebben en echte nederlanders aan het worden zijn of al zijn het land uit te zetten. het gaat altijd om de probleem imigranten die er een rotzooi van maken en helaas is dat meer dan de helft van de mensen die als imigrant naar ons land komen. Ik zie er geen bezwaar in om criminelen en probleem imigranten een kaartje naar huis te bezorgen...
Dan nog iets over discriminatie als ik wonende rond rotterdam zeg : "het zijn altijd die buitenlanders die in de metro oudere mensen en meisjes lastig vallen" dan is dat niet een rassistische opmerking maar een constatering ik reis nu al 4 jaar lang elke dag met de metro en nog NOOIT heb ik een nederlandse groep jongen een meisje in een hoek zijn drijven in de metro iets wat je minstens 1 keer per week wel door alochtone groepen ziet doen..
Ben je dan een rassist nee je constateerd iets feiten mogen genoemd worden en daar moeten we heen !
|
Ik mag jou wel...
|
|
|