Citaat:
Originally posted by Addicted2love
Hoe hebben jullie mekaar leren kennen?
Waar ?
Hoelang waren jullie vrienden?
Hoelang zijn jullie samen?
Leeftijd?
Wie heeft de eerste stap gezet?
Hoelang duurde het voor jullie met elkaar naar bed gingen?
Was/Is het Real Love?
De dinge dat je aantrekkelijk vond aan je partner dat je zo gek maakt?
Is het voor altijd?
|
-In de discoe/bar. Ik kwam er regelmatig. Ze ging er nog niet al te lang heen. Kwam met haar in aanmerking, doordat een schoolvriend van me haar kende. En 'k ging zo beetje met de'r lullen enzo. En het klite gelijk! Echt, zo mooi was dat. We hadden echt vette lol enzo. En elke keer als 'k haar tegen kwam wast maar weet goed enzo. Jammer dat ik om half 1 in de disco/bar kwam en ze toen net naa huis moest

.. lol, maarja zelfs dat waren prachtige momenten.
Maarja na een tijdje wilde'k de'r wel vaker zien dan alleen int weekend enzo. En benk langs de'r huis gekomen. Hebben we 5 uur zitten praten op een bankje int park. En het was zoo mooi, echt relaxed praten met de'r
En zo kwam van't ene het ander...
-Disco/Bar
-Tja, het ging snel, na 2/3 weken (lol .. 3 keer uitgaan) wilden we gelijk meer enzo, en kwamk een keer bij de'r thuis langs
-Nu al een half jaar en nog steeds zwaar verliefd

, benk trots op.
-16 (op 1 maand na 17) en ik 18
-De eerste stap, ik was de'r op gaan zoeken in Borne, op de'r school. (al die brugpiepers kijken, wie is dat dan1?!), (maar toen wist ik nog niet of ze havo/mavo/vwo deed ofzo, dus ik maar vragen aan zo'n receptie gebeuren

) Maar op zich liet ze zelf wel eerder merken bij het uitgaan dat ze meer wilde.
-Letterlijk, ik sliep in de vakantie 2 weken bij de'r voort eerst toen, leker in tentje, helemaal voor onszelf... Waar nog wel eens leuke dingen gebeuren ahum.
Maarja, echt sex hebben duurde een tijdje. We waren er niet echt klaar voor en duurde wel eeeuh 4-5 maand.
-Dit is zware rea love, nog nooit meegemaakt
-Haar lol, de'r lach en gezicht

(en lichaamelijk, de'r borsten, gezicht en bene

)
-Me gevoel zegt, jah.
Als't even kan, hoop ik dan volgend jaar met gedeelde huur samen op kamers te gaan.

toch leuk perspectief he?