Onderwerp: Hoe weet je....
Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2002, 21:55   #4
Miss_Ironic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
om te kijken of die niet alleen voor de sex bij je is, moet je wat andere dingen gaan doen, een avondje uit eten ofzo en gewoon lekker praten, ga dan een filmpie kijken, ga na de film gewoon weer weg
als die zegt van he, het was een leuke avond, dan weet je dat die van je houd, als die vraagt, gaan we niet nog ff naar bed?

je moet het ook niet zo makkelijk maken, als je zelf niet wilt moet je dat gewoon zeggen, als die om je geeft zal die dat wel goed vinden, anders is die gewoon een l*l
we kijken filmpjes, alleen er is altijd geklooi na afloop, maar ik weet het gewoon niet, want aan de andere kant, als ik alleen een neukertje voor m zou zijn, dan zou ie de moeite niet nemen om mij ouders te leren kennen en dat heeft ie wel, ik ken alleen zijn ouders niet, maar dat komt omdat die veel meer met het verschil in leeftijd zullen zitten dan die van mij....en ik laat het wel duidelijk merken als ik geen zin heb, en dat respecteert ie meestal ook wel, soms probeert ie dan alsnog wat....maar als ik het niet wil, dan blijft het bij proberen....dus ik weet niet misschien zie ik spoken....
Ciao Kisz Ir
  Met citaat antwoorden