Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Mjah verder gaat het wel harstikke okay met me maar op dat gebied tjah..
En eeuwig boos op hem blijven ik weet niet...het doet me zo ontzettend pijn wat hij nou allemaal doet en het is misschien wel kinderachtig ofzo maar ik wil hem schijnbaar ook zoveel pijn doen als dat hij bij mij heeft gedaan, ook al weet ik dat het me waarschijnlijk niet gaat lukken...
Beetje moeilijk uit te leggen dit..Maar het doet gewoon zoveel pijn...ik vind dat ik alle recht heb om boos op hem te zijn.
|
tuurlijk je hebt ook al het recht op kwaad te zijn, aleen kun je niet van je vader verwachten dat hij terug gaat naar je moeder en dat jullie weer een gelukkig gezinnetje zullen worden, want ik denk dat je ook weet dat dat niet zal gaan gebeuren, en misschein dat je na deze brief, er een punt achter moet zetten en het beste er van moet gaan maken. probeer het eerst voor jezelf bter te maken en voor je moeder en zusje en kijk dan wat je kunt gaan met je vader. Spreek met je zelf af dat je hem niet meer wilt zien, of juist wel, maar probeer eerst voor je zelf alles op een rijtje te zetten. Sterkte