Enkele bericht bekijken
Oud 14 November 2002, 02:35   #955
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
- het nu 2-2 is
- dit weer een typisch geval van YOU ONLY SING WHEN YOU`RE WINNING
- dat het wel weer mooi is om zoiets te constateren.
- ajax toch wel verdiend doorging
goh wat een humor heb jij man..ik geloof toch echt dat we niet eens voor hebben gestaan, dus winnen gingen we ook nog niet echt (reactie op hetgeen wat jij loopt te roepen; jullie zingen alleen als jullie winnen) ok, ik geef toe..het was een beetje tam na de 0-2..ook wel vrij logisch..iedereen baalt natuurlijk flink en rekent eigenlijk nergens meer op, want Feyenoord dwong amper wat af..toen die 1-2 viel begonnen we er weer meer in te geloven en dan ga je massaal 8er je club staan...tot de 91e minuut..het had echt heel erg mooi kunnen zijn (juve werkte zowaar ook mee..), maar het werd ietsie minder..jammer

dit heet trouwens: achter je club staan als ze ergens voor knokken..niet tof en stoer lopen zingen als je voor staat........

trouwens ook nog ff iets over die sfeer in de Arena dinsdag..dat was natuurlijk wel geweldig..constant die zingende Italianen (ga nou niet zeggen dat je ze niet gehoord heb...) en pas toen het bericht doorkwam dat Rosenborg met 1-0 voor stond kwam er wat amsterdams gebrul en begonnen jullie te feesten en stoer te zingen (dus niet je club steunen, maar een beetje tof lopen doen, omdat je clubbie een resultaat haalt..een beetje jou 'you only sing when you're winning-id') en een terechte plaatsing?..mwah volgens mij waren jullie behoorlijk afhankelijk en hadden jullie er zo uit kunnen liggen..ten opzichte van Lyon misschien terecht, maar als zij hadden gewonnen bij Rosenborg (wat jullie daar en thuis niet konden..) dan hadden ze ook wel wat verdiend..naja 1-1 werd het, dus een terechte plaatsing voor de 2e ronde voor jullie..gefeliciteerd..de punten voor de competitie gaan jullie toch wel verspelen vlak voor of/en na een europese wedstrijd..het geld is natuurlijk wel leuk dat je verdiend door het halen van de 2e ronde (en wellicht een puntje in de 2e groepsfase)..dat jullie er een keer iets nuttigs mee doen

WJD
-dit niet helemaal een wjd was en ik moe ben??

[edit] of bedoelde je nou die engelsen die doodstil waren toen ze ineens zwaar onder druk stonden na de 1-2 en pas weer gingen zingen toen de op 2-3 kwamen?? dan is het niet zo bedoeld om je zo aan te vallen [/edit]

Laatst aangepast door AntiKezman : 14 November 2002 om 02:41
  Met citaat antwoorden