Enkele bericht bekijken
Oud 14 November 2002, 16:00   #961
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

ach joh ga toch weg. er zijn talloze discussies gevoerd waarin het ajaxpubliek telkens wordt bestempelt als you only sing..... en telkens maar zeggen dat fnoord altijd zingt dit en dat. niet dus. en ben je nou zo dom of niet, je weet toch zeker wel wat er bedoeld wordt met you only sing. als je dat niet weet kan ik beter ophouden met het voeren van deze discussiue.

nou viel me gister dus op dat de kuip doodstil was na de 0-2. ik zeg terecht, teleurstelling etc. maar dan moet je niet tof lopen doen met wij zingen altijd als we achter staan. das bullshit. en de sfeer in de arena was echt goed hoor tot de 0-1, 0-2. daarna was het kut, en stil, maarja das in jullie ogen niet zo gek toch, wij toch altijd stil. na die 0-2 ben je afhankelijk, je scoort toch nooit meer 3 keer als je reeel bent, maar daarvoor hadden we alles in eigen hand. als je gewoon wint ga je door. het liep anders en daarna werden we dus afhankelijk. en uiteindelijk een terechte plaatsing voor ronde 2 dus.
Ik heb nog nooit een club meegemaakt waar het een compleet een gekkenhuis was bij een 2-0 achterstand....
De eerste helft was de sfeer redelijk (ook de engelse vielen opzich tegen). Maar je krijgt de 1-0 op z'n klote moment tegen, verwacht je dan dat de hele kuip uit z'n naad gaat? De 2-0 valt meteen na de rust. Totale verslagenheid in het stadion, Feyenoord speelt als een natte krant in het cruciale duel. met de komst van Bombarda veerde het publiek ook meteen op, en na de 2-1 was het weer een echte Europa cup sfeer. Als je het dan toch over 'Sing when your winning" wilt hebben had je beter op die engelsen kunnen letten.
Maar voor de rest ben ik het er wel eens dat de Het Legioen meer een 'mythe' is dan werkelijkheid de laatste tijd. Want die teringherrie had er van mij vanaf minuut 1 moeten wezen.

WJD..
- Dit totaal geen wjd was