het is een simpele constatering van feiten.
- Nog nooit heb ik meegemaakt dat een nederlandse jongen of meisje tegen mij of een medepassagier in de metro een opmerking maakte als : "wat kijk je moet je klappen of zo"
Alochtone jeugd maken die opmerkingen wel en zetten ook daad bij woord.
- volgens onderzoek van Justitie (ook terug te vinden op CBS is 90% van de JEUGDcriminaliteit terug te herleiden op alochtone jeugd
- Het zijn helaas vaak de morokaanse mensen die weigeren zich aan te passen aan nederland en het heel normaal vinden voor alles en niks van groot tot klein geweld te gebruiken.
Helaas moet ik constateren dat de verloedering voor een groot deel (dus niet volledig) veroorzaakt wordt door alochtonen. Echter de alochtonen echter kun je dat publiekelijk niet meer concluderen want dan ben je een rassist.
Wanneer houden we in dit land op met het schreeuwen over rassisme terwijl dingen feitelijk op tafel liggen hoe kan een gedocumenteerde feiten verzameling rassisme zijn ?
onzin je praat onzin...
Vaak merk ik dat mensen uit de NIET stedelijke gebieden dus in en rond dorpen (grootste deel van nederland) het allemaal wel mee vinden vallen. Dit is logisch hier houden de grote groepen agresieve raddraaiers geen stand. een foute alochtone familie kan geen stand houden in een kleine gemeenschap omdat de sociale controlle te hoog is ze MOETEN zich aanpassen of worden door de gemeenschap massaal verstoten. zo zie je dat in dorpen er veel voorbeeld buitenlandse gezinen worden die perfect geintegreerd zijn (HULDE!)
In de stedelijke gebeiden moet je helaas wel op je woorden passen en continu ogen in je rug hebben en bepaalde gebieden tijdens de avond uren niet bezoeken.