Citaat:
Originally posted by koelkast
|
Citaat:
- Nog nooit heb ik meegemaakt dat een nederlandse jongen of meisje tegen mij of een medepassagier in de metro een opmerking maakte als : "wat kijk je moet je klappen of zo"
|
Ik heb het wel meegemaakt maar dat komt denk ik door andere oorzaken....ik begrijp jou punt ook....ik zou het ook niet normaal vinden en zou er meteen ook wat van zeggen...tis jammer dat zulke lui het voor mensen zoals ik het behoorlijk moelijk maken.
Citaat:
- volgens onderzoek van Justitie (ook terug te vinden op CBS is 90% van de JEUGDcriminaliteit terug te herleiden op alochtone jeugd
|
Jah en toch deugt het niet het gaat er bij mij niet in....Centraal Bureau voor de Statistiek of niet...ik vind die 90% ook wel een beetje teveel zou het nou 65 of 75 zijn dan kan ik er nog enigzins in komen moet je na gaan 9 op de 10 boefen zijn buitenlanders....
ik ben ook niet op me voorhoofd gevallen ik weet dat veel jonge (kleine) criminelen van buitenlandse afkomst is...maar geloof mij de ECHTE BOEFEN zijn puure nederlanders...en dan heb ik ut over de grote jongens en die laten hun vuile klusjes door een stelletjeh buitenlanders doen...want zeg nou zelf als je 5 jaar lang oorlog heb meegemaakt kan je toch ook wel ff iemand in elkaar rossen voor 500 euro,s of niet snel verdiend in hun ogen...maar totaal niet goed te keuren...
mischien nog een puntje is dat het ook een beetje de schuld is van de staat want zeg nou zelf als je antiliaanen ook als allochtonen beschouwt maar ze wil zonder enige moeite dit land in laat zonder dat ze daar iets voor hoefen te doen omdat ze ook onderde Nederlandse staat vallen dan is het toch logisch dat die lui allemaal hier heen komen als het daar zo absurd slecht gaat...
laat de staat hun landje eerst oplappen dan hebben ze 1 probleem minder denk ik,
Citaat:
- Het zijn helaas vaak de morokaanse mensen die weigeren zich aan te passen aan nederland en het heel normaal vinden voor alles en niks van groot tot klein geweld te gebruiken.
|
Jah dat is ook zo en vind ook dat het veel strenger en harder moet worden aangepakt...ik weet ook niet wat sommige mensen bezielen...maar er zitten ook veel goede tussen en denk dat het ook een flink media spelletjeh is want zeg nou zelf als het een buitenlander is dan staat het met alle koppen in de krant ...gaat het om een NLer dan is er een klein colomutjeh er over geschreven...maar ben het met je eens marokkanse mensen staan op dit moment niet in het goede dag licht
Citaat:
Helaas moet ik constateren dat de verloedering voor een groot deel (dus niet volledig) veroorzaakt wordt door alochtonen. Echter de alochtonen echter kun je dat publiekelijk niet meer concluderen want dan ben je een rassist.
|
Neeh dat is in mijn ogen niet zo je nemt dan geen rassist
ik ben totaal geen rassist en geloof me ik ben hard tegen over buitelanders terwijl ik er ook 1 ben ik vind dat je gewoon fucking normaal moet doen en je moet aanpassen en je moet gedragen dus niet zomaar meppeh en gewoon nederlands lullen of gewoon je best doen om het te leren...en als het je niet bevalt en je denkt dat je alles zomaar kan maken en dat je super goed bent en alles mag omdat je toevalig turk marokkaan of somalier bent dan het je dat fout en zout je maar op of ga je een her opvoeding volghen op een goed internaat waar naar de Nederlandse normen en waarden word geleeft...
het gaat hier net als op me werk daar is iedereen welkom maar als je loopt te fucken vlieg je er uit en komt pas weer binnen als je je kan gedragen...
Citaat:
Vaak merk ik dat mensen uit de NIET stedelijke gebieden dus in en rond dorpen (grootste deel van nederland) het allemaal wel mee vinden vallen. Dit is logisch hier houden de grote groepen agresieve raddraaiers geen stand. een foute alochtone familie kan geen stand houden in een kleine gemeenschap omdat de sociale controlle te hoog is ze MOETEN zich aanpassen of worden door de gemeenschap massaal verstoten. zo zie je dat in dorpen er veel voorbeeld buitenlandse gezinen worden die perfect geintegreerd zijn (HULDE!)
|
ben ik met je eens...denk dat mij fam een goed voorbeeld is wij leven tussen bijna alleenmaar nederlanders enkunne super goed opschiten met iedereen...hebben nooit problemen en gedragen ons zoals het moet...ik denk ook dat het ligt dat me ma nederlands is en me pa turks en me pa een zeer open geest heeft en altijd open staat voor je mening...dus wij hebben een soort mengel moesje van turks en nederlands in ons huishouden...en nog nooit iets negatiefs gehoord ...moet wel toegeven dat ik meer met nederlanders om ga dan met buitenlanders maar dat is mij persoonlijke voorkeur....dus niet omdat ik buitenlanders niet zou mogen...kheb zat allochtonen vrienden maar daar ga ik gewoon iet vaak mee om...
het is voor mij best vaak moeilijk want ik vind het een moeilijk onderwerp om over discusren....mijn mening is denk ik een beetje een tussensmelting om het zo te zeggen...