Enkele bericht bekijken
Oud 16 November 2002, 02:55   #11
Honur
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X

ik snap best dat je je nu aangesproken voelt(neem aan dat je turks bent)
maar eerst was het een vooroordeel, maar dit vooroordeel begint vaak waarheid te worden
er loopt gewoon een groot deel onaangepaste islamieten(vooral) rond die zich niet aan passen, en dus niet in de nederlandse maatschappij passen,
Nee voel me niet aangesproken en al zou ik dat doen dan komt het niet doordat ik van turkse kom af ben..
dat er teveel on aangespaste buitenlanders zijn ben ik met je eens maar dat het islamieten zijn is een bijkomst want er zijn ook genoeg niet islamiten die zich niet hebben aangepast...
ik denk dat je iemand wel op z,n gedrag mag aanspreken maar niet op zijn geloof zolang die het niet voor slechte doel eindes gebruikt...
Citaat:
misschien ben jij wel zo'n aangepast iemand, heel mooi voor je, maar zorg ook us voor dat je landgenootjes dat ook doen..
dit vind ik ook weer een beetje een vervelende opmerking..ik heb me niet aangepast ik ben zo opgevoed en heb een eigen meningin in de loop der tijd ontwikkeld....heeft niks met aanpassen te maken... ik ben tevens niet het aangewezen persoon om mensen te vertellen wat ze wel en niet mogen en hoe ze zich moeten gedragen..als ik iets niet door de beugel vind kunnen dan trek ik me mond tegen die persoon open...ongeacht komaf, huidskleur, geloof etc etc...ik vertel ze dan wel ff hoe ik vind dat ze zich horen te gedragen maar ben er niet om mensen te gaan om praten hoe ze hun kind moeten opvoeden ! denk dat je dat maar moet voorleggen in den haag...
  Met citaat antwoorden