Enkele bericht bekijken
Oud 16 November 2002, 13:24   #967
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank

Ik heb nog nooit een club meegemaakt waar het een compleet een gekkenhuis was bij een 2-0 achterstand....
De eerste helft was de sfeer redelijk (ook de engelse vielen opzich tegen). Maar je krijgt de 1-0 op z'n klote moment tegen, verwacht je dan dat de hele kuip uit z'n naad gaat? De 2-0 valt meteen na de rust. Totale verslagenheid in het stadion, Feyenoord speelt als een natte krant in het cruciale duel. met de komst van Bombarda veerde het publiek ook meteen op, en na de 2-1 was het weer een echte Europa cup sfeer. Als je het dan toch over 'Sing when your winning" wilt hebben had je beter op die engelsen kunnen letten.
Maar voor de rest ben ik het er wel eens dat de Het Legioen meer een 'mythe' is dan werkelijkheid de laatste tijd. Want die teringherrie had er van mij vanaf minuut 1 moeten wezen.

WJD..
- Dit totaal geen wjd was
Bij Twente-Roda dit jaar was het een gekkenhuis toen Roda met 1-3 voorstond Die gasten bleven maar zingen en zingen aan één stuk door. Echt indrukwekkend was dat. Maargoed, dat weet niemand omdat de NOS het te druk heeft met Utrecht de hemel in prijzen.
Over sfeer enzo bij anderen maak ik me niet druk. Bij Ajax heb ik nog nooit sfeer meegemaakt, maar dat is mijn mening. Bij Feyenoord valt het overigens de laatste jaren ook tegen
  Met citaat antwoorden