hey peeps,
kben een meiske van 13 en kvoel mij al een tijdje nie goe in mn vel.das toch al e paar jaar.ge kunt nu wel zegge da da overdreve is,da laatk aan ulle over,ma begint nie over iets te zever waarda ge et fijne nie van weet.
da heeft helemaal geen zin.
mja,ik kan ier nu heel mn verhaalke doen en mss doek da wel.
want op sommige momenten is da keilastig da niemand u begrijpt,niemand snapt u.
en dan ist ook moeilijk om et uit te leggen.
kzal es beginnen.
kben in 96 mn opa kwijt geraakt (overleden)
toen raakte mij da nie zo veel,ma nu wel.
nu hebk pas door hoe fel ik hem mis.
kheb2 broers,1 van 11 en 1 van 16.
ik kan het me alletwee wel e beke goe vinden,ma op sommige momenten wouk dak ze nie had.
mja,da heeft iedereen wel is!
en jah,mn vrienden.
kheb wel vrienden,ma nog altijd niemand die écht begrijpt wa dak meemaak.kdenk da da moeilijk is om zo iemand te vinden.
heel moeilijk!
kheb een vriendin diek al 5 jaar ken,ma kweet nie ofda ge ze zo een goeie vriendin kunt noemen.
kben te min voor haar.denk ik.
zij kan dus helemaal nie luisteren,helemaal nie!zij heeft zo eens een verhaal verzonnen toen da wa naar et school gingen.zij moest nog ff naar de panevita en der is toen iets gebeurd(kweet nie meer wa) en toen heeft zo een o zo fijn verhaaltje verzonnen.
zij had gezegd tege iedereen dak daar bijna was gaan beginne te wenen en kweet zeker dak da nie had gedaan.das al 1 zaak.
dan et 2de: ik was me een keilieve en knappe jongen.ma khad et uitgemaakt omda mn ouders der helemaal tege ware.(kwas toen nog een volgelingetje)
zij heeft toen haar kans gewaagd en tis gelukt.
ma nu praat hij nie meer tege mij en da allemaal door haar.want zij moest zo nodig zegge dak nie op hem was en dak da nooit ben geweest.heel fijn zenne!
en nu is er weer een voorval.door haar heb ik ruzie me een goeie vriendin!en khaat et! zij had iets gezegd da niemand mocht weten (ze zei da et om te zwansen was) en dan bleek da waar te zijn.ma ik alleen wist da.die vriendin dacht dak da had voorverteld,wa dus helemaal nie waar was.mja en dan die zogezegd goeie vriendin zei da et van mn broer wist!totaal nie!!!!!!! en dan wou ze et mij nog late geloven ook!
ma tis haar nie gelukt en khoop nu da die vriendin nie meer kwaad is op mij alsk heel et verhaal vertel!
ma das allemaal door die 'goeie' vriendin.
bijna iedereen zegt dak haar moe late vallen,ma da lukt mij nie.kzen daar te veel afhankelijk van geworden.
en zij heeft dan nog neven die mij nie afkunnen.omwille van da heb ik zelfmoord wille plegen.en zij vond et nog grappig ook!
en zij heeft mij ook nog vele keren uitgemaakt voor vanalles en ook keek zo soms nie naar mij om.
ma wa moetk nu doen?want kweet et nie meer.
ook is et haar gelukt om iemand die mij eerst graag had,tege mij op te zetten.ma das nu nie meer.oef!
ook voelk mij vaak helemaal alleen,zo dak geen vrienden heb enzo.ma echt en kheb da vaak.overlaatst heeft een vriend van mij gezegd: gij zijt ook nie vaak gelukkig.
jah,das wel waar?kzen bijna nooit gelukkig.
ook hebk mn vertrouwen in de meeste jongen verlore,door allemaal kleine dingskes.da moet hier nie staan.
op sommige momenten denk ik ofdak geen heks wil worden.want a interessert mij keifel gewoon.en dan zou keifijn zijn om da te worden,want kheb altijd al anders wille zijn dan de rest!
mja,kzal ier maar is stoppen.
khoop da gelle mij kunt helpen!
dikke knuf!