Het ergste wat ik heb mee gemaakt hoop ik dat jullie het nooit van je leven mee maken en dat je wel nadenkt voor dat je zo maar bij iemand in de auto stapt.
Ik was met een paar mensen in de auto naar een plas gegaan om te zwemmen. Ze hadden een krat bier mee genomen maar ik was toen 11 dus had nog niet echt een benul van wat de gevolgen zouden zijn.
Op het moment dat we weer naar huis zouden gaan en we zaten allemaal al in de auto, moesten we keren en we hadden maar een heel klein stukje om te keren. De man die achter het stuur zat was ladder zat en keerde niet goed waardoor we het kanaal zijn in gereden ik ben flauwgevallen en we kwamen met auto en al in het kanaal me broer en een vriend van hem heeft mij toen uit het kanaal gehaald en de kant op gesleurd. Ik heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik me hele longen vol met water had zitten en te lang zonder adem was geweest.
Nu stap ik niet zomaar meer bij iemand in de auto en al helemaal niet als ze ook maar een beetje drank op hebben.
Ik hoop dat jullie een beetje nadenken voor dat je zomaar bij iemand in de auto stapt want dit is het niet waard om mee te maken
Liefs Fudjama
|