Geesten en andere onzin fabels :
Wel dit is tog wel het meest leuke wat de mensen hebben bedacht om zichzelf voor de gek te houden. Het is allereerst leuk anderen mensen angst aan te jagen ten tweede is het leuk om spannende bizarre dingen aan te horen en of te vertellen.
Geesten en andere paranormale onzin bestaat niet een Geest zou geen massa hebben want hij kan zweven en ook door muren heen en dergelijke. Nu kan iets wat geen MASSA heeft niet bij elkaar blijven bestaan maar goed dat buiten gelaten hoe gaat iets wat geen massa heeft een object beetpakken ? Kortom hoe gaat ie je ooit iets kunnen doen.
Het bestaat gewoon simpel weg niet alle dingen zijn verzonnen voor de lol of om angst aan te jagen ALLE verhalen over geesten en dergelijke zijn nooit wetenschappelijk te onderbouwen en ik vertrouw een stuk meer op harde bewijsbare wetenschap dan vage vermoedens waar je dan maar in moet geloven.
over geesten oproepen
Dat was ik, een keer op een vakantie waren der ook van die geest gelovende mensen nou om hun ongelijk te bewijzen zou ik dan eens een kwade geest oproepen en ik zou meteen dood blijven wel ik volgde al hun aanwijzingen op en der gerbeurde NIKS (goh hoe bijzonder

) ik zou het zo weer doen een geest oproepen om te bewijzen dat het NIET bestaat