Citaat:
Originally posted by Mantra
Waarom ben je dan voor de doodstraf en niet voor een langere celstraf?
|
Dat is dan wel nuttig? Als zo'n zelfde kerel na 40 jaar vrij komt gaat ie ook weer moorden, en als je zo een iemand echt levenslang tot zn dood vast wil houden, ken je m echtwel net zo goed afmaken. Strax breekt ie nog uit en vermoord t jou of mij. En een gevangene kost veel van onze belasting centjes, dus als ie toch niet meer vrij komt.... hop kogeltjee.
Citaat:
Jij bent vast een heel aardig iemand.
|
ja, moet je een kusje?
Citaat:
42%
En verder raad ik je aan om meer informatie op te vragen over de situatie en het spoeddebat dat gevoerd is. Dan begrijp je beter waarom het zwak is wat hij gedaan heeft en waarom hij wel degelijk iets heeft te verliezen.
|
ach ja, en ook al is het 42%, dat is nog steeds een groot deel van de bevolking. En dat debat over de doodstraf vind ik zo triest, heb het een half uurtje gevolgd een paar dagen terug en ben meteen overgezapt. Het leek net of die halvegare Rosemoller nog steeds irritant aan het doen was, maar dat bleek dus niet het geval. Een paar van die stomme CDA mannekes bleven maar irriteren, en vonden maar dat Nawijn het niet had mogen zeggen. En waarom zou Nawijntje nou weer niet mogen zeggen dat hij het zo vindt? we leven in een vrij landje, en zoiets moet bespreekbaar zijn. En als zo'n kaffer als Harry Potter vindt dat Nawijn het niet mag zeggen, begint het hier net op de USSR te lijken.