heb tijdenlang een vriendin gehad die om het minste of geringste riep dat ze dood wilde. dit was puur een schreeuw om aandacht.
ik merk op dat een heleboel mensen tegenwoordig dreigen met vanalles en nog wat.
puur een schreeuw om aandacht/een teken dat je niet dood wilt.
dit klinkt misschien verschrikkelijk hard in de oren van sommige mensen, maar als je perse dood wilt, dan doe je dat wel zonder op een forum te posten denk ik.
Het aantal mensen dat dreigt het te doen stijgt gigantisch. Ik zie een stijging binnen het zogenaamde "alternatieve" gedeelte van de bevolking (omdat alto zijn in is? "ik snij dus ik ben gaaf" ideeen)
In de uitgaansgelegenheid waar ik kom heb ik redelijk veel contacten. een aantal van hen, vooral de jongere meisjes van +-14 tot 16 jaar oud hebben behoefte aan veel aandacht, en willen graag bij een bepaald soort groepje horen.
Ik heb het ooit gehoord van iemand die een keltisch kruis in zijn borstkas kerfte omdat die dacht "er dan bij te horen".
Ook het aantal mensen dat zegt "ik spring hoor" stijgt verschrikkelijk. Het valt me, zoals gezegd, op dat dit wederom jonge mensen zijn die met vanalles en nog wat dreigen.
Natuurlijk zijn er genoeg mensen die goed in de shit zitten (ik ken het gevoel helemaal, het is niet fijn te leven met een depressieve, snijdende, gestoorde vriendin).
"Echte" depressievelingen/automutilisten worden nu, door de aandacht vragende massa, gezien als idioten en aanstellers. Deze mensen hebben echt wel een reden om het te doen hoor!!
Goed dit was even mijn visie hier op
ik wil niemand kwetsen en zeker niet aanvallen
dus ik herhaal: MIJN VISIE/MENING
Laatst aangepast door StrohmstohT : 24 November 2002 om 18:09
|