Enkele bericht bekijken
Oud 24 November 2002, 22:15   #12
AntiKezman
Guest

Standaard

Ratelband is natuurlijk een lachertje en uiteindelijk zal ook hij ten onder gaan..het is alleen jammer dat hij zomaar ff op deze positie terecht kan komen en dat een politieke partij dit zomaar toelaat. Als je een beetje een mening hebt dat vind je die Ratelband een hersenloze blaaskaak. Ik kan opzich wel eens lachen om die vent, maar dat is natuurlijk niet door zijn intelligente uitspraken of daden. Maar juist omdat hij zichzelf voor lul zet door hersenloze acties/uitspraken.

We hebben net gezien wat er met de poppenkast van de LPF is gebeurt en nu gaat Ratelband zoiets vergelijkbaars proberen. Is natuurlijk het domste wat je kan doen. Dat hij een nederlaag leidt daar zal ik niet van wakker liggen, maar het hele LN stelt dan nix meer voor natuurlijk

..zou het heel spijtig vinden als LN er stemmen mee zou winnen..ze proberen natuurlijk door die Ratelband naar LN te halen de LPF-stemmers te lokken (Ratelband loopt constant de ideeen van Fortuyn te verkondigen en te prediken) en zo stemmen te winnen, maar ik denk eerder dat ze hiermee veel stemmen gaan verliezen

Laatst aangepast door AntiKezman : 24 November 2002 om 22:26
  Met citaat antwoorden