Citaat:
Originally posted by Fade of Light
404: Je zegt zelf dat je niet wilt dat je familie ziet dat je jezelf snijdt.... Je ziet dus zelf verdomd goed in dat je gewoon VERKEERD bezig bent....is het niet?
|
hoezo verkeerd bezig? ik wilde gewoon niet dat ze 't wisten, omdat ik niet wist hoe ze zouden reageren. ik heb 't 'r pas geleden allemaal uitgegooid en vertelt over het snijden en de depressies. maar waarom zeg je dat ik verkeerd bezig ben? hoe kan ik in godsnaam verkeerd bezig zijn? misschien ben ik mentaal wel zwak. zo ben ik geboren en ik probeer al jaren lang eraan te werken, maar zo makkelijk is het niet om te veranderen en dat jij dat niet begrijpt daar kan ik ook niets aan doen. ik ben al bijna van snijden af hoewel ik denk dat ik 't nog altijd af en toe zou doen. zonder het snijden zak ik soms wel dieper weg dan ik zou willen, maar gelukkig heb ik dan nog m'n vriendin en wat vrienden die dit wel willen leren te begrijpen en me wel willen helpen en me niet willen afschrijven als iemand die verkeerd bezig is of naar een psychiater sturen.