Citaat:
Originally posted by FiZz
Snijden vind ik zowiezo raar. Want vele zeggen dat ze dan hun "problemen" even vergeten. Ten eerste is het inderdaad tijdelijk en ten tweede je houdt er littekens aan over. En het lijkt mij zo dat als je die littekens ziet je er weer aan herinnerd wordt toch?
Maar je zou het opzich wel zwak kunnen noemen, want ze kunnen geen oplossing vinden dus gaan ze rare dingen doen. Nou ja, het is iniedergeval beter dan zelfmoord.
|
het maakt je problemen lichter. na het snijden lucht het op en lijkt alles lichter. dan word het een verslaving. ik was trots op de littekens, vraag me niet waarom. het herinnerde me er nooit aan trouwends. maar iedereen is anders.
zelfmoord en snijden zijn twee totaal verschillende dingen. als je snijd betekent nog niet dat je dood wilt.
ik vecht er al vier jaar tegen en onbegrip van vele mensen maken me niet echt sterker. je hebt mensen nodig waar je er mee over kan praten, maar vaak zijn die moeilijk te vinden. vooral omdat het nu nog een hype is ook. wie gelooft je dan nog?