Enkele bericht bekijken
Oud 27 November 2002, 10:20   #24
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 404

hoezo verkeerd bezig? ik wilde gewoon niet dat ze 't wisten, omdat ik niet wist hoe ze zouden reageren. ik heb 't 'r pas geleden allemaal uitgegooid en vertelt over het snijden en de depressies. maar waarom zeg je dat ik verkeerd bezig ben? hoe kan ik in godsnaam verkeerd bezig zijn? misschien ben ik mentaal wel zwak. zo ben ik geboren en ik probeer al jaren lang eraan te werken, maar zo makkelijk is het niet om te veranderen en dat jij dat niet begrijpt daar kan ik ook niets aan doen. ik ben al bijna van snijden af hoewel ik denk dat ik 't nog altijd af en toe zou doen. zonder het snijden zak ik soms wel dieper weg dan ik zou willen, maar gelukkig heb ik dan nog m'n vriendin en wat vrienden die dit wel willen leren te begrijpen en me wel willen helpen en me niet willen afschrijven als iemand die verkeerd bezig is of naar een psychiater sturen.
verkeerd is bij mij synoniem voor niet goed. En jezelf mutileren, kan ik in geen geval als goed beschouwen. Ik beweer hier neit dat je 'slecht' bent! Merk het verschil, dat is essentieel

Ik heb ook nooit gezegd dat mensen zomaar mentaal 'sterk' kunnen worden, dat is een uitermate slechte constatering die je trok uit de woorden die ik WEL gebruikt heb, ipv de woorden die ik niet gebruikt heb. Ik weet ook wel dat er veel mensen zijn die op een of andere manier ziczelf niet helemaal in de hand hebben. Want zeg nou zelf, als je jezelf mutileert, dan heb je jezelf niet helemaal in de hand..? Als je soms alleen maaar dieper wegzakt dan je zou willen, als je niet snijdt....

ik denk dat je jezelf maar eens beter moet gaan analyseren voordat je zegt dat anderen je 'wel willen leren' te begrijpen. (oh oh dit wordt flame)

Ook heb ik niet gezegd dat je naar een psychiater moet. Een psychiater is een verlengstuk naar het zoeken van je problemen en het op te lossen. Sommige hebben niet nodig en anderen niet.

Goed dat je bijna gestopt bent.....
  Met citaat antwoorden