Enkele bericht bekijken
Oud 3 December 2002, 21:14   #14
eneri
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
Nog meer belasting ?

vind je 80% niet genoeg dan?
ik weet geen cijfers van de belasting, maar dit lijkt me sterk overdreven. maar ik geef toe, ik kan t mishebben.

Citaat:
HEt idee dat de sterken de zwakken dragen is leuk maar Nederland wordt meer en meer een land dat er een berg met zwakkeren overblijft en een handjevol sterken ook al zouden die sterksten nog zo graag willen, al die zwakken dragen lukt gewoon niet.

economie vind ik wel belangrijk wat heb je er aan als je meer dieren in meer bossen hebt rondlopen als je er niet naar toe kunt gaan om te kijken omdat er geen vervoer naar toe mogelijk is. Wat heb je er aan dat die bossen er zijn als je niet meer te eten hebt omdat een potje pindakaas 100 euro is gaan kosten door de inflatie en dat je werkenloos bent omdat alle werkgevers er van door zijn gegaan of failliet.

Wat heb je er aan als de overheid zeer sociaal de insteek heeft gemaakt maar nu op de rand balanceerd van staats failicement.

Niets niets niets niets...
dat is echt sterk overdreven. aangezien rechts nederland enzo er ook nog is, zal dit niet gaan gebeuren, en dat is ook zeker neit de bedoeling van de SP. en met milieu bedoel ik niet alleen dieren in bossen,maar ook dingen als investeren in groene stroom, meer groen creeren in nederland en andere westerse landen, waar je door de hoge gebouwen t bos neit meer kan zien.dat soort dingen hadden minder prioriteit in de regering van de afgelopen maanden en das echt stom, want als het zo doorgaat raakt de natuur verloren, en das nie alleen zonde omdat het zo mooi is, maar heeft ook directe gevolgen.
  Met citaat antwoorden