Citaat:
Originally posted by anemic
Volgens mij ben jij degene die hier kortzichtig is, maar dat is een eigenschap van rechts. Rechts staat ook voor conservatief, links voor progressief. Kortzichtige kijk hoort bij conservatisme.
En over je ''kennissen''
echt zielig voor ze dat ze zoveel belasting meoten betalen dan zullen wel arm worden nu
:r
|
Volgens mij heb je nog nooit een programma door gelezen van een rechtse partij, een partij is zo en zo namelijk nooit op alle punten concervatief en ook nooit op alle punten progresief. dus dat is zo en zo onzin, belachelijk om zo af te schuiven ik vind de argumentatie erg zwak het klinkt de 1e keer lezen leuk maar even er over denken en je weet denk ik zelf ook wel dat het inhoudelijk weinig is.
Deze kennissen (heej het is nog familie ook) en he ik wordt zelf ook zo een kennis. Nee het is niet zielig voor mij of mijn ouders dat ze zo veel belasting moeten betalen. Maar wat het straks na de doorvoering ideeen van de SP wel zal worden is ondoenlijk. na een snelle berekening is al heel snel duidelijk dat in Nederland blijven wonen ZEER ongunstig zal zijn voor het jaarlijkse inkomen. en investerings kracht van het bedrijf.
-----------------------
nieuw certificaat binnen!