Enkele bericht bekijken
Oud 5 December 2002, 11:02   #29
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
en daarbij
ik denk niet echt dat de SP een meerderheid behaald in haar eentje..maargoed fantaseren is euk he. Ik denk dat alleen VVD wel onwijs goed is voor Nederland (not!)
je denkt dus vrij zwart wit, maar zoals ik al zei rechts = kortzichtig....
vooral eigenbelang
en dat is leuk
zolang je het goed hebt
totdat strax je pa en ma overleiden, jij een ongeluk krijg en geen toekomst hebt. dan ben je blij dat je voorzieningen hebt om van te leven geloof me...
wie denkt er zwart wit wie fantaseerd er lustig op los ?

Waar o waar claim ik dat :
- ik de huidige sociale voorzieningen wil afschaffen
- jij net zo goed niet wil geloven dat we nu al aan de 80% belasting zitten
- Stem je niet altijd uit eigenbelang ik heb nog nooit gehoord dat iemand ging stemmen om iemand anders blij te maken je stemt altijd voor jezelf uit eigen overtuiging

Maar goed als je het perse zo wil spelen kan ik je ook een alternatief bieden voor mochten mijn ouders overlijden en ik een ongeluk krijgen. Niet dat ik dan hoef aan te kloppen bij de sociale dienst, ik klop wel aan bij mijn/ onze verzekerings maatschappij

Je kunt je namelijk je bijna voor ALLES verzekeren. kortom zoals jij me in de mond legt zou het kunnen om alles sociale voorzieningen af te schaffen (een overigens belachelijk idee) ik wil helemaal niet de sociale voorzieningen afschaffen een iets andere indeling zou beter zijn alleen juist de andere kant op als dat de SP wil gaan indelen die willen het ERGER maken

Overigens heb ik net even zitten zoeken bij de meest extremisticche rechtse partijen van nederland en zelfs DIE willen de sociale voorzieningen niet afschaffen

Wie denkt er nu zwart wit wie fantaseerd er lustig op los ?

-----------------------

nieuw certificaat binnen!