Citaat:
Originally posted by koelkast
waarom is de sociale verschuiving niet goed
./ note ./
Ik vind het erg flauw dat anemic mijn persoonlijk op mijn idee aanvalt dit doe ik tenslotte ook bij hem niet om zijn idee van bestuur
./ note
-----------------------

nieuw certificaat binnen!
|
ik val je niet persoonlijk aan
ik wil alleen dat jij je realiseert DAT NIET IEDEREEN GELD heeft
en dat niet iedereen die geen geld heeft geen ZIN heeft om te werken. En het is niet die groep waar de SP voor opwil komen zoals jij in je stukje genereert (rechtse propaganda) het zijn de zwakkere in de samenleving (waar jij toevallig niet ondervalt en ik ook niet) die wel WILLEN maar niet KUNNEN werken.
En hoe andere dat landen dat doen?
Jij hebt het over sociale voorzieningen als OV, Ziekenfonds en shit(die rijke mensen nodig hebben). Die zijn vast ok daar, als jij het zegt zal het waar zijn.
Hoe hoog denk je dat uitkeringen daar zijn. Veel lager dan hier. In Frankrijk zijn tig meer daklozen dan hier. Zo raakt de overheid minder geld kwijt. Misschien zou de overheid eens moeten kappen met geld aan defensie uitgeven dat is effectiever (meen 6 miljard aan straaljagers, who cares bout that).
En het is fantastisch dat jij geld hebt en geloof me ik (Lees ik persoonlijk en mijn ouders) zijn ook echt niet arm. Zeker niet.. ik heb misschien alleen wat meer oog voor mensen die beter zouden verdienen en niet kunnen krijgen...
Dat is iets waar ik voor sta en in geloof.