Enkele bericht bekijken
Oud 5 December 2002, 13:56   #2
eneri
Guest

Standaard

als ik zo je verhaal een lees, kan ik me goed voorstellen hoe je je voelt. maar wat ik zelf altijd heb met liefdesverdriet, is altijd dat het pijn doet om daarna vrienden te blijven, omdat je dan van die adner verhalen te horen krijgt over nieuwe liefdes, terwij; je eigenlijk het liefst zelf die liefde zou zijn. ik verbreek dan ook meestal het contact. Ik zou dat in jouw geval ook doen, hoe pijnlijk dat ook kan zijn. Maar zo gaat het ook niet, want eingelijk kwel je jezelf steeds meer en meer. Maar ze is ook een goede vriendin, en das natuurlijk helemaal niet leuk om dan het contact te verbreken. Ik zou het dan ook tijdelijk doen. Een paar maanden, zodat jij de tijd hebt over je liefde voor haar heen te groeien, en zij ook. Dan kan je daarna eventueel opnieuw beginnen, als vrienden. Nu gaat dat nog niet omdat in ieder geval jij en zijn waarshcijnlijk ook nog verliefd op haar bent. En dat is geen goede basis voor een vriendschap. Je verliefd zal dan ook niet zo snel over gaan, omdat je nog steeds contact met haar hebt, zo wordt je liefde telkens gevoed. En voel jij je telkens weer rot als zij iets vertelt over een andere jongen, terwijl je eigenlijk alleen maar blij zou moeten zijn.

Tenzij je nog gegronde hoop hebt dat jullie ooit toch een relatie kunnen krijgen. dan zou ik het contact neit verbreken, dat is zonde. maar als je geen hoop hebt, zou ik in ieder geval tijdelijk wat afstand nemen, eventueel op zoek gaan naar een ander meisje, want de beste manier om liefdesverdriet te verwerken is een nieuwe relatie. of nou ja de beste..in ieder geval de snelste.
succes!
  Met citaat antwoorden