Enkele bericht bekijken
Oud 11 December 2002, 19:16   #6
A-Man
Guest

Standaard

Oh jonge wat zie ik enorm veel bekende dingen in,
begrijp me goed, ik heb hier helemaal geen ervaring in maar volgensmij is er wel het één en ander duidelijk. Ook al ken je helemaal niet, het komt me zo bekend voor en dat komt ook door de situatie waar mijn een vriend van mij in zit en ik ook een beetje maar dat zou te lang worden om uit te leggen. Ik help je liever met jouw probleem. (ik hoop dat dit te lang gaat worden en dat je er kwaad om word omdat ik niks van jouw af weet.)

Volgens mij heb je het zelf de dingen ook wel door maar weet je het niet zeker of durf of wil je het niet accepteren. (want dat is ook heel moeilijk)

Volgens mij ben jij nog hardstikke verliefd op haar,
En het lijkt uit jouw verhaal, dat zei ook nog verliefd op jouw is of dat iets wat je wil geloven.
Ik denk dat jullie allebei nog verliefd op elkaar zijn,
dat maakt het heel moeilijk, Ik denk dat je echt met duidelijkheid moet weten wat ZIJ wil. Want verliefd zijn EN (tegelijk) vrienden blijven is iets wat niet gaat lukken.
Als zij echt niets wil omdat het te moeilijk zou worden vanwege het leeftijdsverschil dan is het het beste dat je elkaar een tijdje echt niet meer ziet. Ook als je zelf vind dat het niet gaat lukken moet je (denk ik) dat doen, hoe ontzettend moeilijk het ook is. Alleen dan kan je daarna (misschien/waarschijnlijk) nog vrienden worden.

Maar wat denk, wat ik vrees is, dat jullie allebei geen afstand van elkaar willen nemen, jullie zijn wellicht echt verliefd op elkaar en als dat zo is, dan (ook al klinkt het misschien zo cliché), dan maakt leeftijd echt niet uit.
Alleen jouw en haar omgeving zullen er moeite mee hebben, ik weet niet hoe jouw ouders er tegenover staan of dat je al opjezelf woont maar ik denk dat je het dan toch moet proberen als je allebei echt opelkaar verlief ben.

Als dat echt niet gaat, dan is een tijdje afstand nemen echt ECHT de beste oplossing en dat zal voor jullie allebei erg moeilijk worden maar ik denk echt dat, dat het beste is.

Ik wil hier eigenlijk toch nog even een voorbeeld bij geven waar ik nu op het moment mee zit. Die vriend van me is 30 (net geworden, (ook leuk)), en hij heeft net een vriendin die 17 is.
Het is moeilijk maar ze zijn echt verliefd op elkaar en dat is niet iets wat je vaak tegenkomt en ook niet iets wat je wil laten vallen. Oke het is iets anders want ze is wel 17 en dat is toch dichter bij 18 als 15 maar reken het verschil zelf maar uit. Trouwens haar ouders zijn er ook niet blij mee.
ik weet niet of ik dit wel moet vertellen daarom hou ik nou ook maar op maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Met Vriendelijke Groeten
A.
En sterkte...
  Met citaat antwoorden