tuurlijk begint het bij je ouders, die voeden je op, op de manier die zijn goed vinden, geven je sociaale normen en waarden enzo, maar als je dan naar school gaat en je ontmoet nieuwe mensen met andere ideeen ga je die ideeen ook nastreven
het is dus niet zo makkelijk om kinderen te laten zien wat goed en wat kwaad is, want iedereen denkt daar anders over
maar ik vind wel dat je gelijk hebt en dat er iets mis is met de maatschappij van deze tijd, vooral die van de jeugd, ze worden teveel beinvloed door mensen van buitenaf, de media, tmf en mtv
ook is de vreemdelingen haat weer erg toe genomen, eerst waren het de antilianen, surinamers en molukkers die niks deden en een beetje van onze uitkeringen leefde, nu zijn het de turken en marrokanen die helemaal niks meer doen
maar wat doe je er tegen, je kan wel leuk denken van dat mensen niet aan zinloosgeweld mee doen, maar als je dronken bent en je krijgt van iemand een tik of die doet je wat, dan denk ik dat iedereen wel met diegene op de vuist gaat, vooral als je dan ook nog in een slechte bui bent ook
er is gewoon niks dat we kunnen doen, naar mijn mening dan, gewoon zo laten gaan, het waait wel allemaal over, misschien dat de nieuwe regering, zonder LPF er wat aan kan doen
|