Citaat:
Originally posted by darkangel112
misschien heb k al je verhalen verkeerd begrepen(zou kunnen he door het dialiect )
maar ik vind dat je zo onwijs overdrijft ik weet niet ik snap niet waarom je om de redenen die je opnoemt zelfmoord wil plegen.. danmn he please stel je niet zo aan and go on with your life!!
je blijft naar mijn idee in je gevoel een beetje te veel hangen.. en ik weet niet hoort bij dat anders zijn ook dood willen enzo?
want dan kan ik je vertellen dat ej dan niet veel anders bent dan veel andere ik ken er een hoop die dat willen..
dus zoek maar iets anders waar je anders in bent
en wat is in godsnaam een bomma?
maar goed... ik hoop echt van harte dat je je over je gevoel heen zet en gewoon maar verder gaat....
of doe er wat mee!!!
ik was ook 13 toen ik diep in de shit raakte en toen werd ik opgenomen.. ik deed er wel wat aan!!
ik betwijfel of jij er wel wat aan wil doen ofdat je dit gewoon even stoer vind
succes!
|
Hard maar waar
lees maar goed, het klopt wel en je weet het zelf ook wel.
Misschien twijfel je of je genoeg redenen hebt om zelfmoord te plegen want als je genoeg hebt zou je het wel direct doen zeker?
Begrijp me goed dit is geen uitdaging om jouw zelfmoord te laten plegen maar om je aan het denken waarom je ook niet gewoon zal leven?
Wat heb je te verliezen? je vrienden die je denkt niet te hebben maar toch eigenlijk wel hebt alleen niet zoals je zou willen? je familie die je toch ooit kwijt raakt?
Dat denk je zeker? Zo denk ik iniedergeval een beetje soms.
Als je al niks hebt dan kan je toch ook niks verliezen?
Je zal (net als mij) best al wat hebben en ik zou bang zijn om dat te verliezen en daarom probeer ik het maar niet te verbeteren.
Dat is gewoon laf en lui. Zo werkt het blijkbaar niet.
Je moet het frustatie eruit gooien, en niet stil blijven zitten.
Voor je het weet ben je 19 en denk je nog zo, das pas ernstig
(

)

:r
Niet dus of wel?, zolang je er maar niet stil blijft staan en ook eens kijkt naar de goede dingen in het leven. Vreet jezelf niet op en frusteer er niet andere mee (zoals ik ook doe) dat is het irritantste wat er is. En daarom doet je vriendin misschien zo "raar" volgens jouw.
enneh wat de andere mensen volgensmij ook proberen te zeggen, zou je je gebrekkige kennis van het ABN niet zo duidelijk naar voren willen laten komen? Ut zou ons minder energie kosten om het te ontcijferen want niet iedereen kan dat of heeft daar zin in.
Spijt me,
Ik heb daar heelas wel zin in, maar ik vind mezelf zielig net als jouw.
en dat is gezeik.
(Ik)Je kan niet geholpen worden als je niet geholpen wil worden. Zo is het toch?