Onderwerp: Winterstop
Enkele bericht bekijken
Oud 23 December 2002, 15:44   #13
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Flikkert een eind op man. Een blinde kon nog zien dat het niet goed kon gaan met Feyenoord. De selectie wordt gewoon langzamerhand te oud. Ik ben geen liefhebber van Van Marwijk, maar als iemand de UEFA-Cup wint dan ben je een goede, hoe dan ook. Zeker als je dat met een Nederlandse club bereikt. In elk ander land werd je heilig verklaart, bij Feyenoord niet, daar roepen ze na een half jaar al om ontslag
Het irriteert mij gewoon dat ik het gevoel heb dat Van Marwijk niet meer beslist wie er wordt opgesteld. Ono kan zo slecht spelen als hij wil maar hij wordt nooit gewisseld hetzelfde geldt voor Song, en das vanuit commercieel persectief niet zo gek, want in Azia kijken miljoenen mensen live naar de wedstrijden van Feyenoord.
Wat mij betreft zie ik liever Rob Baan eruit vliegen, jah vliegen doet hij al richting Azie op en neer, kijken of hij nog meer commerciele talenten kan halen. Maar we spelen gvd al drie jaar met Rzasa als linksback. Een treinkaartje Utrecht en een toegangs ewijs voor de plaatselijke FC omdaar ff te kijken naar oer-Feyenoorder Pascal Bosschaart is niet zo duur hoor.....
Maarja Bosschaart zou best als linksback kunnen spelen, maar hij heeft geen halve natie achter zich staan. Dus kunnen we beter nog maar een technische begaafde Japanner van 1 meter 40 hoog die iedere duel verliest. Maar gelukkig kijken er wel weer miljoenen mensen mee.........

Ik denk eerder dat ze in het Buitenland Van Hooijdonk heillig hadden verklaard, want zonder hem had Feyenoord vermoedelijk een uitschakeling tegen Freiburg kunnen bijschrijven.

Laatst aangepast door theo tank : 23 December 2002 om 21:24
theo tank is offline   Met citaat antwoorden