Enkele bericht bekijken
Oud 23 December 2002, 18:37   #66
Kipmans
Guest

Standaard

ik geloof er niet in. totdat ik het zelf heb meegemaakt. of totdat het wetenschappelijk bewezen is dat geesten bestaan.

ik geloof ook niet dat er iets is na de dood, omdat wij mensen eigenlijk ook niet meer zijn dan een massa van op de juiste snelheid trillende atomen () en verder bestaan uit allerlei ingewikkelde verbindingen.

in theorie is het trouwens wel mogelijk om door dingen heen te lopen, dan moeten op de een of andere manier de atomen van de twee objecten op een andere manier laten trillen zodat ze precies langs elkaar heen trillen. Maar ik denk niet dat het de mens ooit lukt om daar een machine voor te ontwerpen.

misschien nog wel een leuk verhaaltje. iemand uit mijn familie (ik geloof een tante van m'n oma, nooit gekend) heeft een keer een tafeltje zien wandelen. het stond in de kamer, zij zit op de bank en opeens begint het tafeltje door de kamer te lopen. ik denk eerlijkgezegd eerder dat er iets mis was met het verstand van dat mens als met dat tafeltje. maar je kunt nooit weten.

zie ook dit topic op een ander forum:
http://www.eprogrammeur.nl/topic/17672/

[edit]
wat Koelkast ook zegt, kom met dat bewijs en we geloven je. Anders niet. Wat ik ook wel vreemd vind is dat als er iemand op tv is die in contact kan komen met geesten wel een heleboel vertelt, maar als ze vragen hoe het nou precies was ze heel vaag gaan doen

Laatst aangepast door Kipmans : 23 December 2002 om 18:39
  Met citaat antwoorden