Enkele bericht bekijken
Oud 25 December 2002, 21:24   #24
Jolie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
[B]Dat de heer balkenende een beetje stijfjes is is juist goed, dat hoort er nu eenmaal bij als je premier bent. Dan moet je ten alle tijde serieus over komen en stijfjes zijn past daar dan erg goed bij moet ik zeggen. Vooralsnog doet hij het voortreffelijk hij is echt een goed politicus.
Klopt...helemaal met je eens!

Citaat:
Meneer nawijn tjah een eerste klas badslipper zou je denken. Hij weigert de regels die binnen de politiek gelden te volgen, voor de verkiezingen kun je wel lekker blaten wat je persoonlijk allemaal wel niet vind maar als je dat petje op hebt van minister moet je daar gewoon mee stoppen want dat kun je niet meer maken. Hij ziet dat ergens niet in en snapt niet wat het ministerschap precies in houd.
Ook met je eens...dat hij uitspraken over de doodstraf roept heb ik geen problemen mee, als lijsttrekker tenminste! Het meest irriteer ik mij vervolgens aan het feit dat hij dan al zijn standpunten weer intrekt en vervolgens zegt dat hij het niet zo bedoeld had.
Ongelooflijk hoe onbetrouwbaar dit overkomt, als je iets roept sta er dan ook achter, ongeacht de concequenties.

Ik kan me er overigens helemaal dood aan ergeren hoe dom mensen uit de hoek komen door Balkenende te gaan bekritiseren op zijn uiterlijk, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?
De man doet het in mijn ogen perfect, en het kan me echt geen ene fluit schelen hoe hij eruit ziet.
Ookal vind je dat hij het niet goed doet, heeft dit enigzins een verband met zijn uiterlijk?
Mij draait het om zijn functioneren!

Laatst aangepast door Jolie : 25 December 2002 om 21:26
  Met citaat antwoorden