Enkele bericht bekijken
Oud 28 December 2002, 14:14   #23
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Godsamme, jullie hebben vast nog nooit gehoord van 'plaatjes verkleind posten' ofzo.. Niemand houdt rekening met iemand die nog gewoon telefoonverbinding heb, en waar de PC dus anderhalf uur moet laden voor die foto's. Bas spant nog de kroon met zijn mega-pictures . Mijn heer.. Enne, geitenwollens0x, hoe kun je nu denken dat MVV 0-0 maak die verliezen toch sowieso altijd?

Sorry Bartje Ik snap dat ze in Limburg nog geen kabel-aansluitingen hebben, het spijt me dan ook dat ik de foto's zo mega groot op het forum heb gezet. Normaal komt dat natuurlijk bij mij nooit voor, want ik ben best in staat om foto's enigszins te verkleinen, maar aangezien ze gewoon van de site van Ulftse Boys (http://www.ulftseboys.nl) afkomen had ik geen zin om ze te gaan opslaan, verkleinen en posten. Het is vakantie dus ik ben lui . Die site is sowieso aan enige verbetering toe. Maar goed, ik heb me al 100.000 keer aangeboden om mee te helpen met het bouwen van een (goede) site, maar de persoon die het nu voor zijn rekening neemt (mijn leider) wil er nog steeds niet aan. Mijn vader (de voorzitter) heeft al vaak genoeg aangegeven dat ik wel bereid ben eventueel wat redactioneel werk en code werk over te nemen, maar meneer schijnt toch nogal gesteld te zijn op zijn (totaal niet lopende) site. De kleuren zijn niet mooi, maar op zic is het wel overzichtelijk. Jammer at er net is gekozen voor kleuren die meer met de club te maken hebben... Maar jah, dat is weer een héél ander verhaal. Maar sorry Bart, als ik had geholpen met de bouw van die site, dan hadden de foto's een hele andere resolutie gehad dat was eigenlijk waar het op neer komt.. Sorry"
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden