Citaat:
Originally posted by AngelHeart
Hoi piepeloi!
Zien jullie (de verlegen mensen onder ons) verlegenheid ook als een vreselijke drempel als je een leuk iemand ziet waarmee je contact wilt? Ik vraag dit omdat ik zelf errug (met nadruk op errug ) verlegen van aard ben en het regelmatig een vervelende eigenschap vind!
Hoe gaan jullie met jullie verlegenheid om? En zijn er jongens die verlegen meiden best leuk vinden of vinden jullie dat wel eens lastig misschien?
En hebben jullie ook misschien tips voor onze verlegen meiden/jongens hier?
Ben benieuwd...
Doegies!
|
Ik denk dat mensen die verlegen zijn denken dat de mensen die meer op de voorgrond zijn alles onder controle hebben. Het feit is dat de verlegen mensen even onzeker zijn over hun acties als de schreeuwlelijken.
Verlegenheid verleer je vanzelf door steeds meer met steeds meer verschillende mensen om te gaan. Of doordat je beseft dat iedereen even clueless als jou maar dat deze mensen er minder over nadenken. Verlegen mensen denken naar mijn idee veel meer over dingen na, zoals de consequenties van hun acties. Kortom
Maling aan dingen hebben of steeds meer omgaan met mensen is een antwoord. Denk hierbij aan op een nieuwe sportclub gaan, studeren in een andere stad. Denk eraan dat wanneer je in een nieuwe groep mensen terecht komt je met een schone lei kan beginnen.
suc6 folks