Citaat:
Originally posted by darkangel112
ja dat hoor je vaak he.. ikoook "wat moeten we nou met dr aan? etc etc"
ja en ja bij "vrienden" ikwe et niet ik noem ze geen eens vrienden meer ....
dus eigenlijk heb ik niet echt vrienden meer...... de vrienden die ik heb zijn die vrienden waarbij ik altijd vrolijk ben
ik snap er echt even niets meer van nu:s laat maar ik loop een beetje wazig te praten nu1
|
Let nooit teveel op opmerkingen van anderen, het is vaak iets wat mensen zeggen omzichzelf groot te houden. Het gebrek (minder goed zijn) van iemand anders aangeven is een makkelijke en handige manier om eigen gebreken te verschuilen.
(vertaling= Ze zeiken, niet op letten)
Daarnaast em vrienden...
Wat zijn vrienden voor jouw? waarneer zijn ze dat?
Wat Verwachten anderen dan van jouw?? (hoe kan je dat weten? Volgensmij weet je dat bijna nooit met zekerheid)
IK kan er lang over doorgaan maar dit is zo'n beetje wat ik denk.
Vrienden zijn mensen waar je wat aan hebt. Bij wat dan ook, maakt niet uit. En waar je je prettig bij voelt.
"waarbij jezelf kan zijn (zondr masker)" Dit is volgens mij NIET waar. wel "Waar je MEER je jezelf kan zijn."
Hoeveel, hangt van veel dingen af, belangrijkste is denk ik hoelang je elkaar kent, hoeveel je met elkaar omgaat, en dus hoe goed je elkaar kent. (Met of zonder masker? Wie ben je eigenlijk dan? de persoon met masker of de persoon die je bent zibder masker en eigenlijk wil zijn misschien?)
Dan is het nog moeilijk om te bestempelen wie je vrienden zijn en wie niet. Ultime tests zijn om te kijken welke mensen je helpen waarneer je echt hulp nodig hebt met iets. Maar zelfs dat is lastig en klopt niet ALTIJD.
Die "vrienden" waar je vrolijk bij doet kunnen best je vrienden zijn. Verwacht alleen niet dat ze je allemaal even leuk vinden als je je masker opeens afzet. Want, denk je dat anderen geen masker hebben? Die denken er alleen niet echt bij na (denk ik).
Ik wil wel meer zeggen maar ik laat het hier maar even bij.

Is dit wazig?