Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmmz sorry hoor maar ik vind dat iedereen zo makkelijk doet over die morningafterpil.
Het gaat gewoon een beetje zo van oooow als ik me pilletje vergeet enzow doesn;t matter dan haal ik wel even die morningafterpil.
Ik kan je vertellen de eerste week ben je strontziek van dat ding, ik heb het bij zo'n vriendin van me gezien die der ook zo lekker luchtig over dacht.
Je moet gewoon opletten wat je met die pil doet en als je hem vergeet te slikken, zo snel mogelijk je fout herstellen. 2 Pillen tergelijkertijd innemen heeft geen zin. Lees anders even de bijsluiter na.
|
Hoe kun jij dat nu beoordelen als ik vragen mag... Ik ben in mijn relatie nog noooooit de pil vergeten en heb hem op doktersadvies gehaald... Dus als je dat de volgende keer eerst vraagt voordat je zoiets zegt... En wat had ik dan moeten doen?? Gek he, dat je dan een beetje in paniek raakt... vind ik niet zo vreemd... we studeren allebei nog en we hebben toch nog niet echt behoefte aan een kind.....
Enne... de pil vergeten, fout herstellen?? En hoe dan wel??? Nou ja, en wat betreft dat ziek zijn, is in 20 tot 25% van de gevallen zo... En ik heb geluk...
iemand anders nog een serieuze reactie??