Enkele bericht bekijken
Oud 2 January 2003, 21:55   #7
wocky
Storend Lid

wocky's Avatar

Standaard Re: Morning-after pil...??

Citaat:
Originally posted by Girlie19
Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb deze maand de pil door geslikt, daar ben ik zaterdag mee begonnen. Ik heb al een hele tijd een vaste vriend en we vrijen zonder condoom. Nu heb ik dus zondag met hem gevreeen en maandag ben ik de pil vergeten. Die van maandag heb ik tegelijk met die van dinsdag ingenomen. Ik ben gewoon normaal verder gegaan met de pil... Nu hebben we woensdag weer seks gehad... Beetje stom maar ja! Ik heb vandaag de morning after pil geslikt, dus dat van gister is opgelost... Maar hoe zit dat nu met de seks van zondag? (mijn vriend is niet in me klaar gekomen, maar er kwam dus wel voorvocht in me.....) Spermacellen leven toch drie dagen?? En de morning after pil mag je maximaal 72 uur na de seks innemen, dan werkt ie nog... Maar zondag is dus 24 uur te lang geleden... Dit is dus de week dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden...

Dus....

Wie heeft hetzelfde gehad of weet er veel van... Willen jullie aub reageren?? Alleen serieuze reacties graag....

Alvast bedankt!!

bel de rutger stichting....ik denk niet dat je zo snel zwanger zult zijn, maar bel ze voor de zekerheid....