Citaat:
Originally posted by bartje518
En dit is dezelfde Theo Tank die maar zanikt over profvoetballers die teveel verdienen?! En die niet willen werken voor hun centen! Theo, die voetballers hebben ook het geluk gehad, en ervoor moeten werken om profvoetballer te worden.
Wat is nu het belang van geld? Ik heb het geluk dat ik redelijk wat hersens heb gekregen, en ben niet (veel) te lui om er wat mee te doen. Ik zal later vast wel een redelijk goede baan krijgen, en niet een arm leven hoeven lijden. Maar denk je nu echt dat (om eens een voorbeeld aan te halen) de meeste putjesscheppers hebben gekozen voor die baan? Nee, dan gingen ze wel in de bijstand thuis zitten. Ook die mensen hebben recht op redelijk wat inkomen. Als we de VVD zijn gang laten gaan dan verdient rijk nog veel meer, en arm nog veel minder. Ik stem ook niet SP, omdat me dat te ver gaat. Iemand met de verantwoordelijkheid als een bankdirecteur moet nu eenmaal meer verdienen dan een bakker bijvoorbeeld. Maar de verschillen zijn mij te waanzinnig..
|
Wil jij soms beweren dat die voetballers zich de pleuris werken voor het salaris wat ze krijgen?? Het geld dat die gasten op hun bankrekening bij geschreven staat, verdien je nauwelijks in het 'normale' bedrijfsleven. En zeker niet gezien de inspanning die ze leveren (zeker in de kuip de laatste tijd

)