[QUOTE]
Originally posted by Karma-Killer
Misschien wil ik wel niet naar een psych omdat ik daar bang voor ben..dan beschouw ik me zelf zo als "officieel gestoord"...en dan kwel ik mezelf alleen maar meer!![/qoute]
Wat is het probleem met jezelf als officeel gestoord te beschouwen. Dat doe je toch eigenlijk al.
Citaat:
Ik heb genoeg vrienden waar ik mee kan praten, dat weet ik zeker. Maar misschien ligt daar m'n probleem wel. Ik kan niet zomaar bij een van mn vriendinnen gaan zitten, en opeen beginnen van: weetje waar ik nou de laatste tijd last van heb?! Dat is nou juist een onderdeel van het hele probleem.
|
Dat kan idd niet. Waarom niet? ... (weet je al)
Citaat:
Ik weet ook wel de de psycholoog geen medicijn is die het zo maar laat verdwijnen, maar ik wil het gewoon zelf doen! Juist omdat dat nu het hele probleem is.
|
Je doet het echt zelf! Juist door naar de pysch te gaan zet je al een grote stap! Jij zal het echt zelf moeten doen.
"Misschien" ben je bang om naar een psych te gaan omdat je "misschien" toch een "beetje" geholpen wil worden door andere. Maar je weet zelf ook al dat dat niet gaat werken. En dat wil ook echt niet. Geloof me.
Citaat:
Ik moet er wel bij vertellen dat ik een gisterennacht, of eergisterennacht het eerste kleine beetje vooruitgang heb geboekt. Het ging hierbij om een smsje waar het instond, waarin ik dus echt voor mezelf opkwam!! Met heel veel moeite heb ik mezelf gedwongen om het te sturen. En ik ben zo trots dat ik dat gedaan heb! Misschien kan ik het zelf wel aan, dus proberen is het altijd wel waard...
|
Echt goed! echt! Dat je dat gedaan hebt.
IK vind trouwens dat je best goed voor jezelf op kan komen, anders had je ook niet gepost.
Je hebt er denk ik al heel veel over nagedacht en je weet al dat naar de Psych gaan de beste oplossing is.
Wees dan alsjblieft niet zo dom als mij...
Ga naar psych. Voor jezelf.
je kan het.