Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2003, 15:37   #14
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nikita2702
Tuurlijk zouden mensen met een handicap kinderen mogen krijgen wie zijn wij om het ze te verbieden?! En het zijn ook mensen jongens! En als ze dan gaan zeggen dat mensen met een geestelijk handicap geen kinderen mogen krijgen vindt ik dat de rijnste bullshit, omdat ze het er verstand niet voor hebben en dat het dan weer extra geld zou gaan kosten sorry hoor maar waar zit je dan met je kop. Je moet je eens voorstellen dat jij met een geestelijke handicap zou moet leren leven en je grootste wens is kinderen, wat zou jij er dan van vinden als mensen je het gingen verbieden. Ik bedoel, okeej die mensen zullen extra hulp nodig hebben maar daar heb je hulpverleners voor! Ik vindt dus duidelijk dat ook die mensen kinderen mogen krijgen!

dikke kus Nikita
Ja maar vaak beseffen de mensen niet wat er allemaal in het hoofd van een geestelijk gehandicapte omgaat, ze zijn vaak heel onvoorspelbaar, en bovendien de kans dat het kind ook gehandicapt word is groot

En zou jij het kind willen zijn van gehandicapte ouders, als je zelf ''normaal'' bent ? Je moet ook om de gevoelens van het kind denken en niet alleen om de gevoelens van de ouders, iemand met een drank of drugs-probleem zal het ook afgeraden worden om een kind te nemen !
  Met citaat antwoorden