Ajax2
Ik heb deze vakantie eindelijk is goed kunnen nadenken, onder andere over voetbal. Na veel nadenken kwam ik eigenlijk tot de volgende conclusie: Ik vind dat de Knvb op de een of andere manier het 2e van Ajax, in staat moet stellen om in de eredivisie, dan wel totodivisie, mee te laten doen. Er lopen zoveel goede jonge talenten rond in het 2e van Ajax, dat je van verspilling kan spreken, in geval deze talenten in principe te negeren. Nu spelen ze tegen andere 2e teams, maar daar leren ze dus niks van. Als je naar de afgelopen jaren kijkt, zie je dus dat die gasten winnen van Twente, Willem 2, Graafschap, en zelfs bijna Utrecht verslaan. Hieruit kan je concluderen dat het niveau, en de kwaliteiten zeker aanwezig zijn. Misschien wel in overvloed. DUs miij lijkt het een ideale oplossing om op een originele manier, misschien wel als Omniworld toetreedt, ook Ajax 2 toe te voegen. Deze maatregel zal het niveau van het neerlands voetbal alleen maar ten goede komen. Wat zouden jullie hier va vinden?
|