Citaat:
Originally posted by eneri
vanaf wanneer, ja je moet inderdaad op zn minst op jezelf wonen en een baan hebben. over gehandicapt heb ik al gepost in n ander topic.
Testen..hmm..ik vraag me af of dat uberhaupt mogelijk is, en ik ben ook wel benieuwd naar wat voor test dan. maar in eerste instantie lijkt t me niks zo'n test..en ik kan me voorstellen dat je je als aanstaande ouder beledigd voelt dan, je weet toch zelf wel of je verstandig genoeg bent om n kind te krijgen. zo zou ik me voelen. maar er zijn helaas ook genoeg mensen die neit verstandig genoeg zijn. maar ja, tijdens het opvoeden leer je eigenlijk pas wat een kind hebben inhoudt, je kan t vantevoren nooit weten. Ik denk ook neit dat andere mensen het recht hebben om te verbieden dat anderen een kind krijgen. en darbij, als ze dat wel zouden krijgen zouden de ouders nog altijd kunnen zeggen dat het 'een ongelukje' was. Wat neit per'se betekent dat je het vervelend vindt.
|
mee eens.
het lijkt me idd dat je het meeste leerd tijdens het opvoeden van een kind hierop kan je denk ik lastig getest worden, want ieder kind is heel anders