Onderwerp: Darts
Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2003, 10:10   #7
Oizo
Guest

Standaard Re: Darts

Citaat:
Originally posted by rekz_x
Wat een hoop "oranje" daar zeg. Klompen op tafel, jezelf verkleden als een zeeuws meisje, molen op je knar en ga zo maar door. Lijkt ook ieder jaar steeds erger te worden daaro
En dat voor een paar mensen die pijltjes staan te gooien...
Maar goed tis altijd wel leuk om te zien, die sfeer op Frimley Green. De partij van Van der Voort helemaal gezien, mwah hij had geluk dat Komula wat dubbels miste op het laatste. Tsjonge, die Vincent gooit snel! Snap nie waarom dat dat zo rap mot, maja ieder zijn eigen stijl en tempo he... al met al toch een knappe overwinning. Essers heb ik vanaf set 2 gezien. Even d8 ik dat-ie in het spel zou komen, maar hij gooide echt zwaar pauper. Stompe Ko heb ik ook gezien. Hij gooide ook nie op zijn best, maar had eigenlijk de derde set motten winnen, dan had er een verrassing ingezeten. Hij liep eigenlijk de hele wedstrijd 8er Wolfie aan, maar dat zei-ie zelf ook al. Barney hebk nie gezien, maar hoorde dat-ie met 3-1 won? OK dan! Die Clark staat er om bekend soms een paar hooggeplaatste spelers uit te schakelen. Maar mijn zussie (ook al heeft die niet echt veel verstand van darten ) heeft het ook gezien en zei dat hij in het begin niet goed gooide en maar met zijn hoofd stond te schudden. Nou ja zal wel, maar goed tis pas de eerste ronde en veel darters zeggen dat-ie soms zelfs moeilijker is om de spelen dan andere rondes in het toernooi. Ook The Viking door makkie had-ie wel eigenlijk.
  Met citaat antwoorden