Citaat:
Originally posted by xkaboutertje
Ik heb een vraagje...ik heb elke dag wel hoofdpijn of buikpijn...al paar keer naar de dokter geweest die niks kan vinden behalve stres..
En het vervelenste nog waar het me eigenlijk om gaat ik heb onzettend veel stemmings verandering..bv de 1e 5 min ben ik heel vrolijk en 5 min later voel me zo klote ken ik wel janken en vaak weet ik niet een waarom.
MIjn vriend voelt zich hier ook heel vervelend door omdat ik nooit kan zeggen wat er met me is.
hij zegt dat ik met iemand moet gaan praten maar dan heb ik 2 jaar gelden ook gedaan doen ik mezelf (verwond) en dat hielp echt niks.
maar ik wil der wel van af maar weet niet hoe..
kan iemand mij hier mee helpen?
|
hmm, ik heb dit ook, zij het in minder mate. Niet iedere dag hoofdpijn, maar wel vaak, en stemmingswisselingen ook.
Die hoofdpijn of buikpijn kan te maken hebben met stress inderdaad of een soort (onbewuste) manier van aandacht vragen. Stemmingswisselingen heb ik eigenlijk alleen als ik ongesteld ben, verder valt het wel mee. Bij jou zou het ook weer stress kunnen zijn, of weer dat aandacht vragen. Als je je bijvoorbeeld achteregesteld voelt thuis. Dan zou het kunnen dat je lichaam hier een oplossing voor verzint door bijvoorbeeld ziek te worden, in de hoop meer aandacht te krijgen. Maar als dit allemaal niet aan de hand is, weet ik het ook niet.