Onderwerp: ben ik gek?
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2003, 17:47   #7
earshot
Guest

Standaard

toen ik depressief was had ik elke dag dingen zoals hoofdpijn en buikpijn etc. door een depressie kun je ook veel lichamelijke klachten krijgen, maar veel mensen weten dat niet. nu het een stuk beter met me gaat heb ik het ook bijna niet meer.

die stemmingswisselingen, ik heb het ook, en voor mijn vriendin is het ook vervelend, precies om dezelfde reden, ik kan gewoon niet uitleggen waarom ik me verrot voel. je kunt hier zelf iets aan doen door wanneer je je rot begint te voelen iets te gaan doen om je er van af te leiden, bij mij helpt het in ieder geval, maar het is heel erg moeilijk, als ik geen therapie had gehad was ik er niet sterk genoeg voor geweest. wat ook kan helpen is schrijven, alles van je af schrijven wat je dwars zit, want soms kunnen de kleinste dingen je heel erg rot laten voelen zonder dat je het echt beseft.

heb je er al eens aan gedacht om hulp te zoeken? veel mensen zeggen wel dat het toch niks helpt, maar dat is lang niet altijd zo, je moet alleen wel echt geholpen willen worden.

als je met me wil praten ofzo moet je me maar mailen (:
sterkte in ieder geval.
  Met citaat antwoorden