Citaat:
Originally posted by earshot
die stemmingswisselingen, ik heb het ook, en voor mijn vriendin is het ook vervelend, precies om dezelfde reden, ik kan gewoon niet uitleggen waarom ik me verrot voel. want soms kunnen de kleinste dingen je heel erg rot laten voelen zonder dat je het echt beseft.
]Maar kan ik er dan ook niet achter komen, door bv lang over te denken enzo....meestal kan ik er echt niet opkomen en voel ik mezelf echt gek alsof ik alles vergeet
heb je er al eens aan gedacht om hulp te zoeken? veel mensen zeggen wel dat het toch niks helpt, maar dat is lang niet altijd zo, je moet alleen wel echt geholpen willen worden.
|
Heb er wel over nagedacht maar ik vind het eng omdat ik het een tijd terug ook heb gehad en er werd zoveel druk op me gelegt.
Ik ben ook bang dat ze misschien echt dingen te weten komen.
Nu mijn vriend me aanspoort om hulp te zoeken zit ik er wel weer aan te denken maar weet niet hoe ik er aan moet beginnen.
heb meer het idee dat ik het zelf gewoon moet oplossen.
misschien is het wel echt iets dat iedereen heeft in de pubertijd (wat ik zelf niet geloof) en ik heb ook het gevoel dat ik allang niet meer in de pubertijd zit....moes erg snel opgroeien als je begrijpt wat ik bedoel....toen ik tien was hadden mijn ouders altijd ruzie(VECHTEN) en moes ik alles in mijn 1tje oplossen...zo een gewoonte gewoorden denk..